onsdag den 16. marts 2011

Basse 14 uger/veckor

Hej alle!

Det går rigtig godt her i Malmø!Vejret er blevet meget bedre, og jeg er blevet dygtig til at gå ud nu. Vi har været i parken mange gange, og jeg har mødt rigtig mange hunde. Jeg mødte en Fransk bulldog i parken, og jeg syntes at det var rigtig sjovt at lege med en anden bulldog. Jeg er ikke blevet helt renlig endnu, men det bliver jeg snart!


Det er et stykke tid siden jeg sidst har blogget, så nu lægger jeg lidt flere billeder ind på bloggen;

chiller lidt på sofaen

                                           Jeg er blevet ret glad for vores marrokanske pude!
                                                               Slapper af hos mor







                                                      Har også haft tid til at lege lidt!
                                                              Elsker min nye sele!



Nu smutter jeg igen, skal se Modern Family! Hygge!










2 kommentarer:

  1. Hej Basse
    hvor er du blevet stor og dejlig,
    håber snart at se flere billeder af dig
    hil mor og far
    knuss og kys

    SvarSlet
  2. Hej igen basse
    kan ikke helt finde ud af at sende til dig
    knusss farmor
    så jeg står som anonym hi hi

    SvarSlet