mandag den 7. marts 2011

I´m back!

Heeeej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men nu är jag tillbax!!!!
Här har det hänt mycket.... Vi har haft mycket besök hemma hos oss. Först var min farmor här och jag fick en jätte mysig korg av henne.
Björn har oxå varit här ett par gånger och hälsat på oss, jag älskar Björn!
Efter det kom min mattes syster Anna på besök i en vecka. Hon e bara sååååå mysig, det bästa var att väcka henne på morgonen bara så himla skoj!!!! hihihihihihihahahhaha
Jag har oxå varit på besök hos min farmor i Danmark i några dagar. Jag hade det kul i köpenhamn men är glad att vara hemma igen! Borta bra men hemma bäst!

Här kommer en bild BOMB:

Måste kolla på tv nu, skriver snart igen!


1 kommentar:

  1. Hej Basse!
    Tack för alla fina bilder du har lagt upp på din blogg.
    Jag gillar särskilt den på dig och Anna. Håll formen! :)
    Puss på dig
    Marina

    SvarSlet